10 مدل کتونی بچگانه ای که امسال مد هستند!
22 خرداد 1403 ساعت 15:23
0

اکثر بچه ها طی روز فعالیت فیزیکی زیادی دارند و به همین دلیل یک جفت کتونی بچگانه بهترین گزینه برای محافظت از پاهای آنها است. طبق نظر متخصصین ارتوپد، بهتر است کفش بچه ها از نوع کفش ورزشی باشد که قسمت پنجه آن محکم و در عین حال انعطاف پذیر است. بنابراین کفش های کتونی علاوه بر ایجاد حس راحتی، برای مراقبت از پاهای فرزند شما در سنین رشد بهترین گزینه هستند.

پاهای بچه ها به سرعت در حال رشد است و کفش آنها باید حداقل دو بار در سال عوض شود. به همین دلیل انتخاب و خرید کتونی بچگانه ارزان و با دوام نکته مهمی در انتخاب کفش آنها است. اگر در انتخاب دچار شک هستید، ما در این مطلب ۱۰ مدل کتونی بچگانه که در سال ۲۰۲۴ ترند شده اند را به شما معرفی خواهیم کرد.

 

10 مدل کتونی بچگانه:

چه به دنبال کفشی مناسب برای یک موقعیت خاص باشید و چه به دنبال کفشی راحت، می توانید با نگاهی به تنوع بالای فروشگاه لباس بچگانه نازدونه گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنید. در ادامه جدیدترین مدل های فروشگاه نازدونه را بررسی می کنیم:

 

کتونی Nike ژله ای بچگانه

 

۱- کتونی Nike ژله ای:

کفی کتونی Nike ژله ای به دلیل مواد به کار رفته در آن بسیار راحت و انعطاف پذیر است و طول عمر و دوام بالایی دارد. زیره ژله ای این کتونی ها، علاوه بر اینکه جلوه ای متفاوت به آنها می بخشد، به جذب شوک و کاهش فشار وارده به پا کمک می کند، که برای فعالیت های فیزیکی طولانی مدت اهمیت زیادی دارد. این نوع کفی معمولا از طراحی ارگانومیک برخوردار است و به علت انعطاف خوب آن، مانع لیز خوردن فرزند شما می شود.

مشاهده محصول

 

کتونی بند کشی طرح سگ خوابالو

۲- کتونی بند کشی طرح سگ خوابالو:

اگر فرزند شما عاشق حیوانات و به خصوص سگ ها است، کتونی بند کشی طرح سگ خوابالو فروشگاه بچگانه نازدونه بهترین انتخاب برای او است. این کتونی دارای بند کشی و یک بند چسبی است که پوشیدن و درآوردن آن را برای بچه ها آسان می کند. کتونی بند کشی طرح سگ خوابالو در رنگ های متنوع و شاد تولید شده که باعث می شود محبوب دختر ها و پسر ها باشد.

مشاهده محصول

 

کتونی Dolce

۳- کتونی Dolce:

کتونی Dolce بچگانه با تلفیق طراحی کلاسیک و مدرن، گزینه خوبی برای کسانی است که همزمان به دنبال راحتی یک کفش اسپرت و زیبایی یک کفش کلاسیک در یک محصول هستند. کتونی Dolce با ظاهری زیبا و با دوام، انعطاف و دوام زیادی را برای پای فرزند شما به ارمغان می آورد. این مدل در رنگ های سفید، خاکستری، صورتی و مشکی تولید می شود.

مشاهده محصول

 

کتونی Lacoste

۴- کتونی Lacoste:

کتونی Lacoste از جمله کفش هایی است که نه تنها برای استفاده روزمره مناسب هستند، بلکه برای فعالیتهای ورزشی کودکان نیز ایدهآل اند. این مدل جذاب در سه رنگ سفید، مشکی و سفید – زرد به بازار عرضه می شود.

مشاهده محصول

 

کتونی Fashion خطی

۵- کتونی Fashion خطی:

کتونی Fashion خطی، با طرح مینیمال و جذاب آن گزینه مناسبی برای کسانی است که به دنبال طرحی ساده و در عین حال شاد هستند. بند کشی این کفش استفاده از آن را برای کودکان آسان می کند. کتونی Fashion خطی فروشگاه نازدونه با رنگ سفید تولید می شود و طرح های آن دارای تنوع در رنگ بندی است.

مشاهده محصول

 

کتونی خرگوش خوابالو

۶- کتونی خرگوش خوابالو:

کتونی خرگوش خوابالو با طراحی فانتری و دوست داشتنی انتخابی شاد و جذاب برای کودکان است. این مدل کتونی می تواند هدیه ای عالی برای کودکان در مناسبت های خاص مانند جایزه دادن باشد. کتونی خرگوش خوابالو در رنگ بندی سفید، زرد، طوسی، صورتی روشن، آبی ملایم و مشکی تولید می شود.

مشاهده محصول

 

کتونی چسبی bayabaya

۷- کتونی چسبی bayabaya:

کتونی چسبی bayabaya با طراحی مدرن و کاربردی، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال ترکیبی از سبکی و راحتی هستند. این مدل کتونی سه بند چسبی دارد که باعث می شود استفاده از آن برای کودکان راحت باشد و بهترین گزینه برای آموزش کفش پوشیدن به آن ها است.

مشاهده محصول

 

کتونی گوچی بندی

۸- کتونی گوچی بندی:

کتونی گوچی بندی، با طراحی خاص و کیفیت برتر، تلفیقی از تجمل و راحتی است. طراحی متفاوت بند های کتونی گوچی بندی به جذابیت آن افزوده و برای کسانی که به دنبال مدل های خاص هستند گزینه مناسبی است. این کفش در دو رنگ سفید و مشکی به بازار عرضه می شود.

مشاهده محصول

 

کتونی Purefriend

۹- کتونی Purefriend:

کتونی Purefriend مدلی جذاب برای کسانی است که به استفاده از رنگ های روشن و ملایم علاقه مند هستند. طرح دو خرگوش بامزه این کتونی مورد علاقه کودکان است و آن ها را به ورزش و فعالیت بیشتر تشویق می کند.

مشاهده محصول

 

کتونی Driver

۱۰- کتونی Driver:

در طراحی کتونی Driver از رنگ های شاد و جذاب استفاده شده و برای ست کردن با لباس های با رنگ های تند مناسب است. این کتونی از جمله کتونی مقرون به صرفه بند نازدونه است و پاخور شیک و زیبا و انعطاف پذیری این کتونی ها، راحتی و آسایش را برای کودکان در طول روز تضمین می کند.

مشاهده محصول



بیشتر بخوانیم


0 دیدگاه در بحث‌‌ پیرامون این مقاله شرکت کنید!